Перейти до основного вмісту

Книгарня

Сайти видавництв:

  • Видавництво "Вища школа" www.vyshcha-shkola.com.ua
  • Державне спеціалізоване видавництво "Освіта" www.osvitapublish.com.ua
  • Видавництво "ЛІПС" www.lips.zp.ua - співпрацює з кафедрою дошкільного виховання Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
  • Видавничо-торгівельна компанія "ІНКОС" www.inkos.com.ua
    Пропонує літературу для студентів, викладачів, фахівців. Активно співробітничає з видавництвом "ВЛАДОС".

Новинки:



Ярош Т.О. Дидактичний матеріал для автоматизації звука Р. Посібник призначений для логопедів, а також для батьків. Мовленнєвий матеріал: віршики, чистомовки, скоромовки, - переважно авторський. Обсяг - 106 стор., формат А4, якісний друк, 52 стор. кольорових ілюстрацій. Ціна - 100 грн. (без поштових витрат). Звертатись за адресою yarosht2@mail.ru, або за телефонами 050-241-87-27, 067-698-72-25 (Ярош Тетяна Олександрівна).

Рибцун Ю.В. Корекційно-розвивальна програма для роботи з дітьми, що мають фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення (рекомендована МОНмолодьспорту України)
Рибцун Ю.В. Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу (схвалений комісією Науково-методичної ради МОНмолодьспорту України)
та інші книги Ю.В.Рибцун - детальніше

Вийшли два нових посібники з грифом МОНмолодьспорту України:
«СЛОВНИЧОК ДЛЯ ДІТОЧОК: ПАРОНІМИ». 136 с. Ціна – 40 грн.
У методичному посібнику представлена система роботи по ознайомленню дітей з паронімами – словами, схожими за звучанням. У посібнику запропоновано розвивальні ігри та вправи зі словами-паронімами, подано тлумачення значення кожного зі слів, а також репрезентований віршований матеріал. Для батьків, вихователів загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів і спеціальних компенсуючого типу, вчителів початкових класів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, студентів педагогічних факультетів.
«ГРАЄМО – МОВУ ВИВЧАЄМО».
У робочому зошиті представлений ілюстративний та віршований матеріал зі словами, схожими за звучанням. Для батьків, вихователів загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів і спеціальних компенсуючого типу, вчителів початкових класів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, студентів педагогічних факультетів.
З питань придбання звертайтеся до автора - Юлії Рибцун за адресою logojuli@yandex.ru. Додаткова інформація на сайті www.logoped.in.ua

Рибцун Ю.В. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення (програмно-методичний комплекс). - К.: Освіта України, 2010. Рекомендовано МОН України (лист № від 1/11-9371 11.10.2010 р.). З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru

Мовленнєва картка обстеження дітей четвертого року життя із загальним недорозвитком мовлення / Ю.В.Рибцун. - - К.: Освіта України, 2010. Рекомендовано МОН України (лист № від 1/11-9371 11.10.2010 р.). З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru

"Записки психотерапевта"
 - книга для психологічного розвантаження практичних психологів. На її сторінках - гумор і життєва філософія психотерапії.
"Речевые бусинки для маленького ребенка" - книга для логопедів і турботливих батьків малюків з народження до трьох років. Вірші зі звуконаслідуваннями та яскраві картинки.
З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru

Видавництво "Літера" пропонує ознайомитись з новинками логопедичної літератури для логопедів і батьків на сайті www.logoped.in.ua в рубриці "Книжная полка" 
З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru

В Києві вийшло друге видання книжки глухого автора Лії Баннікової «По обе стороны стеклянной стены». Це історія про людину, що втратила слух и заново навчалась розмовляти. Роман відкриває світ глухих, допомогає зрозуміти їх світовідчуття та особливості спілкування мовою жестів. Замовити книжку для домашньої бібліотеки і прочитати про саму Л.Баннікову можна на сайті автора www.liabannikova.ru.

Обладнання та матеріали:

Професійна серія логопедичних інструментів www.logozon.net
Постановочні логопедичні зонди за методиками Ф.А.Рау, Л.С.Волкової, масажні зонди, логостимулони, роторозширювачі. Виготовлені з високоякісних матеріалів, відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Можливе придбання за готівку або по безготівковому розрахунку.

Програмні засоби:

Комп'ютерна логопедична програма "Ігри для Тигри", призначена для корекції загального недорозвитку мовлення у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного вікуwww.logopunkt.ru/tigra.htm

Методичні посібники

Чебикіна Т.М., Жогно Ю.П. Психологічна діагностика професійної компетентності педагога (методичні рекомендації для працівників освіти). - Одеса: ООІУВ, 2010. - 60 с.
Методичні рекомендації покликані допомогти педагогічним працівникам, менеджерам освіти різних рівнів (директорам шкіл, заступникам директорів, керівникам методичних об’єднань, практичним психологам, педагогам та ін.) зорієнтуватися у кваліфікаційному рівні та визначитись щодо відповідності професійної компетентності педагогічного працівника професійним стандартам. У методичних рекомендаціях особлива увага приділяється практичному аспекту психологічної діагностики професійної компетентності педагогів, надається відповідна технологія (бланки, стандартизовані тести тощо). Інструкцію з використання рекомендацій (для ознайомлення) наведено тут
Психолого-педагогічна діагностика дошкільників з порушеннями інтелекту: методичний посібник
 / [Чурай А.Л., Ведернікова Н.В., Кваріані І.А., Кириченко О.І., Козлова С.С., Козьміна І.А., Коростеліна К.В., Котенко А.Б., Кулявець Ж.В., Лукашевич Н.В., Нечитайло Н.Є., Полещук С.В., Савицька Л.Г.]; за ред. С.В.Полещук. – Херсон: ПП Вишемирський, 2009. - 164 с.
В посібнику розкрито зміст психолого-педагогічної діагностики в дошкільному закладі для дітей з інтелектуальними вадами за роками навчання та розділами програми (малювання, ліплення, аплікація, ігрова діяльність, трудова діяльність, формування елементарних математичних уявлень і елементи конструювання, розвиток мовлення і ознайомлення з оточуючим, фізична культура, музичний розвиток, соціально-емоційний розвиток). Наведені завдання обстеження, конспекти діагностичних занять і критерії виділення рівнів розвитку. Ви можете переглянути електронний варіант посібника 

Напрямки формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями. Збірка матеріалів з досвіду роботи фахівців відділення медичного супроводу Херсонського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів / [Нікішина Л.Т., Федоткіна Л.А., Мітенічева С.І., Польова М.В., Байбуза І.В., Холод А.С., Дубінченко О.В.]. – Херсон: Олді-плюс, 2009. - 84 с.
Описані методи фізичної реабілітації дітей з руховими вадами, наводяться окремі комплекси вправ, конспекти занять. Є кольорові ілюстрації.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чому потрібно звертатись до логопеда?

   Напевно, немає людини, якій би не подобалась краса. Нас оточує безліч чудових речей та явищ, які  милують око та слух. Ми захоплюємся неповторними картинами світанків та заходів сонця, милуємось барвами веселки. Перебуваючи біля моря, відчуваємо чіткий та незмінний ритм прибою. Слухаючи пташиний спів не чуємо фальшивих нот.      Проте, серед людей не завжди почуєш чітке, виразне, плавне, емоційно забарвене та граматично правильно оформлене мовлення.     Термін  "логопедія" походить з  грецької:  logos — слово та paideia — виховання, навчання. Цікавим є той факт, що англійський відповідник слова логопед - speech therapist (лікар мовлення). Тобто, в європейській ментальності люди з вадами мовлення вважаються "хворими", які потребують лікаря та намагаються  не  зволікати з "лікуванням".  А любу хворобу не бажано запускати. Ще ліпше використовувати профілактичні заходи.      Отже, якщо ми сьогодні зустрічаємо дорослих з вадами мовлення - це означа