Сайти видавництв:
- Видавництво "Вища школа" www.vyshcha-shkola.com.ua
- Державне спеціалізоване видавництво "Освіта" www.osvitapublish.com.ua
- Видавництво "ЛІПС" www.lips.zp.ua - співпрацює з кафедрою дошкільного виховання Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
- Видавничо-торгівельна компанія "ІНКОС" www.inkos.com.ua
Пропонує літературу для студентів, викладачів, фахівців. Активно співробітничає з видавництвом "ВЛАДОС".
Новинки:
Ярош Т.О. Дидактичний матеріал для автоматизації звука Р. Посібник призначений для логопедів, а також для батьків. Мовленнєвий матеріал: віршики, чистомовки, скоромовки, - переважно авторський. Обсяг - 106 стор., формат А4, якісний друк, 52 стор. кольорових ілюстрацій. Ціна - 100 грн. (без поштових витрат). Звертатись за адресою yarosht2@mail.ru, або за телефонами 050-241-87-27, 067-698-72-25 (Ярош Тетяна Олександрівна).
Рибцун Ю.В. Корекційно-розвивальна програма для роботи з дітьми, що мають фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення (рекомендована МОНмолодьспорту України)
Рибцун Ю.В. Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу (схвалений комісією Науково-методичної ради МОНмолодьспорту України)
та інші книги Ю.В.Рибцун - детальніше
Вийшли два нових посібники з грифом МОНмолодьспорту України:
«СЛОВНИЧОК ДЛЯ ДІТОЧОК: ПАРОНІМИ». 136 с. Ціна – 40 грн.
У методичному посібнику представлена система роботи по ознайомленню дітей з паронімами – словами, схожими за звучанням. У посібнику запропоновано розвивальні ігри та вправи зі словами-паронімами, подано тлумачення значення кожного зі слів, а також репрезентований віршований матеріал. Для батьків, вихователів загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів і спеціальних компенсуючого типу, вчителів початкових класів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, студентів педагогічних факультетів.
«ГРАЄМО – МОВУ ВИВЧАЄМО».
У робочому зошиті представлений ілюстративний та віршований матеріал зі словами, схожими за звучанням. Для батьків, вихователів загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів і спеціальних компенсуючого типу, вчителів початкових класів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, студентів педагогічних факультетів.
Рибцун Ю.В. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення (програмно-методичний комплекс). - К.: Освіта України, 2010. Рекомендовано МОН України (лист № від 1/11-9371 11.10.2010 р.). З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru
Мовленнєва картка обстеження дітей четвертого року життя із загальним недорозвитком мовлення / Ю.В.Рибцун. - - К.: Освіта України, 2010. Рекомендовано МОН України (лист № від 1/11-9371 11.10.2010 р.). З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru
"Записки психотерапевта" - книга для психологічного розвантаження практичних психологів. На її сторінках - гумор і життєва філософія психотерапії.
"Речевые бусинки для маленького ребенка" - книга для логопедів і турботливих батьків малюків з народження до трьох років. Вірші зі звуконаслідуваннями та яскраві картинки.
З питань придбання можна звертатись за адресою logojuli@yandex.ru
Видавництво "Літера" пропонує ознайомитись з новинками логопедичної літератури для логопедів і батьків на сайті www.logoped.in.ua в рубриці "Книжная полка"
В Києві вийшло друге видання книжки глухого автора Лії Баннікової «По обе стороны стеклянной стены». Це історія про людину, що втратила слух и заново навчалась розмовляти. Роман відкриває світ глухих, допомогає зрозуміти їх світовідчуття та особливості спілкування мовою жестів. Замовити книжку для домашньої бібліотеки і прочитати про саму Л.Баннікову можна на сайті автора www.liabannikova.ru.
Обладнання та матеріали:
Професійна серія логопедичних інструментів www.logozon.net
Постановочні логопедичні зонди за методиками Ф.А.Рау, Л.С.Волкової, масажні зонди, логостимулони, роторозширювачі. Виготовлені з високоякісних матеріалів, відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Можливе придбання за готівку або по безготівковому розрахунку.
Програмні засоби:
Комп'ютерна логопедична програма "Ігри для Тигри", призначена для корекції загального недорозвитку мовлення у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного вікуwww.logopunkt.ru/tigra.htm
Методичні рекомендації покликані допомогти педагогічним працівникам, менеджерам освіти різних рівнів (директорам шкіл, заступникам директорів, керівникам методичних об’єднань, практичним психологам, педагогам та ін.) зорієнтуватися у кваліфікаційному рівні та визначитись щодо відповідності професійної компетентності педагогічного працівника професійним стандартам. У методичних рекомендаціях особлива увага приділяється практичному аспекту психологічної діагностики професійної компетентності педагогів, надається відповідна технологія (бланки, стандартизовані тести тощо). Інструкцію з використання рекомендацій (для ознайомлення) наведено тут
Психолого-педагогічна діагностика дошкільників з порушеннями інтелекту: методичний посібник / [Чурай А.Л., Ведернікова Н.В., Кваріані І.А., Кириченко О.І., Козлова С.С., Козьміна І.А., Коростеліна К.В., Котенко А.Б., Кулявець Ж.В., Лукашевич Н.В., Нечитайло Н.Є., Полещук С.В., Савицька Л.Г.]; за ред. С.В.Полещук. – Херсон: ПП Вишемирський, 2009. - 164 с.
В посібнику розкрито зміст психолого-педагогічної діагностики в дошкільному закладі для дітей з інтелектуальними вадами за роками навчання та розділами програми (малювання, ліплення, аплікація, ігрова діяльність, трудова діяльність, формування елементарних математичних уявлень і елементи конструювання, розвиток мовлення і ознайомлення з оточуючим, фізична культура, музичний розвиток, соціально-емоційний розвиток). Наведені завдання обстеження, конспекти діагностичних занять і критерії виділення рівнів розвитку. Ви можете переглянути електронний варіант посібника
Напрямки формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями. Збірка матеріалів з досвіду роботи фахівців відділення медичного супроводу Херсонського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів / [Нікішина Л.Т., Федоткіна Л.А., Мітенічева С.І., Польова М.В., Байбуза І.В., Холод А.С., Дубінченко О.В.]. – Херсон: Олді-плюс, 2009. - 84 с.
Описані методи фізичної реабілітації дітей з руховими вадами, наводяться окремі комплекси вправ, конспекти занять. Є кольорові ілюстрації.
Методичні посібники
Чебикіна Т.М., Жогно Ю.П. Психологічна діагностика професійної компетентності педагога (методичні рекомендації для працівників освіти). - Одеса: ООІУВ, 2010. - 60 с.Методичні рекомендації покликані допомогти педагогічним працівникам, менеджерам освіти різних рівнів (директорам шкіл, заступникам директорів, керівникам методичних об’єднань, практичним психологам, педагогам та ін.) зорієнтуватися у кваліфікаційному рівні та визначитись щодо відповідності професійної компетентності педагогічного працівника професійним стандартам. У методичних рекомендаціях особлива увага приділяється практичному аспекту психологічної діагностики професійної компетентності педагогів, надається відповідна технологія (бланки, стандартизовані тести тощо). Інструкцію з використання рекомендацій (для ознайомлення) наведено тут
Психолого-педагогічна діагностика дошкільників з порушеннями інтелекту: методичний посібник / [Чурай А.Л., Ведернікова Н.В., Кваріані І.А., Кириченко О.І., Козлова С.С., Козьміна І.А., Коростеліна К.В., Котенко А.Б., Кулявець Ж.В., Лукашевич Н.В., Нечитайло Н.Є., Полещук С.В., Савицька Л.Г.]; за ред. С.В.Полещук. – Херсон: ПП Вишемирський, 2009. - 164 с.
В посібнику розкрито зміст психолого-педагогічної діагностики в дошкільному закладі для дітей з інтелектуальними вадами за роками навчання та розділами програми (малювання, ліплення, аплікація, ігрова діяльність, трудова діяльність, формування елементарних математичних уявлень і елементи конструювання, розвиток мовлення і ознайомлення з оточуючим, фізична культура, музичний розвиток, соціально-емоційний розвиток). Наведені завдання обстеження, конспекти діагностичних занять і критерії виділення рівнів розвитку. Ви можете переглянути електронний варіант посібника
Напрямки формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями. Збірка матеріалів з досвіду роботи фахівців відділення медичного супроводу Херсонського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів / [Нікішина Л.Т., Федоткіна Л.А., Мітенічева С.І., Польова М.В., Байбуза І.В., Холод А.С., Дубінченко О.В.]. – Херсон: Олді-плюс, 2009. - 84 с.
Описані методи фізичної реабілітації дітей з руховими вадами, наводяться окремі комплекси вправ, конспекти занять. Є кольорові ілюстрації.
Коментарі
Дописати коментар